{ 'anonymize_ip': true }

maandag 6 juni 2016

Nieuwe buren

Nieuwe buren


In korte tijd hebben wij aan beide kanten nieuwe buren gekregen. Aan de ene kant in december vorig jaar, aan de andere kant in mei. En uiteraard zorgde ik voor een welkom-cadeautje. En daar haakte ik ook iets bij, de eerste nieuwe buren kregen een mini-slingertje, dat liet ik hier al zien. Nu haakte ik een nog kleiner slingertje, want deze buren zijn met 'n tweetjes. Hun voorletters zijn een N en een Y en samen vormt dat NY. Het klopt niet helemaal, maar ik associeer dit met het Friese woord NIJ, wat nieuw betekend. Nieuwe buren dus. Ik had al gezien dat ze voor een strak interieur kozen, met grijstinten en ook een blauwe muur en daarom koos ik voor deze kleuren:


Twee huisjes van de Hollandse-geveltjes-lijn :-)


Een plantje erbij en nog een doos met een zaadpakket voor thee. De nieuwe buurman blijkt namelijk wel enigszins van tuinieren te houden. Hij heeft heel veel moestuintjes en het lukt prima. Hij houdt niet van radijs. Wij wel :-) Dus wij krijgen de radijzen!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. De nieuwe buren gaan zich heerlijk welkom voelen bij je, wat een geweldige manier om 'kennis te maken'!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief welkom! Ze voelen zich zo ook heel welkom denk ik! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! En ik hoop dat je leuke buren hebt gekregen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk en attent weer
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super attent! En mooi!!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig!!
    Ze boffen met zo'n buurvrouw!!

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen