{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 27 mei 2016

Groen/blauwe zomersjaal

Groen/blauwe zomersjaal


Weer een project klaar!


Ik schreef al eerder over dit gehaakte sjaaltje, dat ook als haakidee mee was naar de voorlaatste handwerkavond. Ik heb 19 toeren gehaakt en toen franjes eraan geknoopt:


Ik had net te weinig aan een zo'n bol garen (Ezra) en heb nog een paar franjes van een andere bol gehaald. Ik denk dat dit geen probleem oplevert voor het vestje dat ik daar nog mee haak. Moet ik binnenkort maar eens af haken :-) Want als je dan weer iets af hebt, dat is dat ook altijd weer een happy momentje.

Marie-Antoinette showt even het sjaaltje:






Ik vond dit wel weer een heel leuk haakwerkje! Een heerlijk sjaaltje en het staat erg leuk bij m'n groene vestje. Ik kon het mooi even laten zien bij de vorige handwerkavond.

Het is weer vrijdag en ik wil jullie graag een heel fijn weekend wensen! Mét happy momentjes! 



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Mooie zeekleuren zijn dat. Veel plezier van je mooie sjaal en een goed weekend.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg meteen zin in een dagjes strand en zee bij het zien van deze kleuren!
    Mooie sjaal, fijn als het 's morgens en 's avonds nèt even te fris is voor alleen een shirtje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is-ie leuk geworden, echt een fleurige zomersjaal! Ik zie je er al mee flaneren ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is leuk, nee hij is super leuk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa! Ook ik krijg meteen zee-associaties :-)))
    Prachtig!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kleuren, hij is prachtig! Marie Antoinette is er wel blij mee zo te zien. Fijn weekeind!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen