{ 'anonymize_ip': true }

maandag 4 april 2016

Katreins verbouwing zit d'r op!

Katreins verbouwing zit d'r op!



Katrein was even anderhalve week dicht en heeft een heuse metamorfose ondergaan. Afgelopen vrijdag is ze weer open gegaan en wat is het mooi geworden! 

Het was een prachtige dag, dat maakte het nog extra feestelijk. Een kleine impressie:


De binnenkant moet je echt zelf gaan bekijken, en het is heel leuk en vrolijk . Eén voor mij heel speciaal detail laat ik wel zien:

Katrein is de eerste pop die ik gebreid heb,
hier lees je er meer over.

Katrein kijkt mee in de winkel, op een plankje achter de toonbank :-)

Met lege handen weer naar buiten, dat wordt lastig met zo'n fantastisch aanbod van leuke en kleurige dingen. Ik kocht een paar kaarsen:


Thuis heb ik m'n gehaakte Engelse drop erbij gezocht:


Dat combineert prima:


En dan de stolp d'r op!


Engelse drop stond al eerder op de blog, je vindt het hier. We hebben ze een kleine drie jaar geleden bij de handwerkavond gehaakt. Hier is de link naar patroontjes om ze te haken.
De handwerkavonden bestaan nog steeds! De eerstvolgende is 11 april. Ik denk dat de hakende dames dan vast wel weer even willen winkelen beneden :-)
Meer informatie over de handwerkavond? Of wil je misschien een keer aanhaken? Kijk hier!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. ja niks kopen :)))))) gaat bijna nooit op in zo'n winkel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarsen, ik krijg direct trek in engelse drop. Gaan jullie die dan tijdens de handwerkavond maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, we gaan geen kaarsen maken, wij gaan haken :-)
      En Engelse dropjes, dat hebben we dus al eens gedaan, een paar jaar terug. Wel heel leuk om te doen!

      Verwijderen
  3. Your hooking night sound like fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ziet dat er leuk uit al die engelse drop bij elkaar, ik krijg er wel lekkere trek van
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief meisje lijkt me je Katrein! Nooit gezien zulke kaarsen. Inderdaad je zou er trek van krijgen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen