{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 14 april 2016

Diploma A

Diploma A


Mijn buurjongetje, dat niet meer mijn buurjongetje is, slaagde afgelopen weekend voor z'n zwemdiploma. Z'n diploma A. Zo'n eerste diploma is altijd wel een heel bijzondere mijlpaal. Natuurlijk hoort daar een kaart bij en een cadeautje. En... iets dat ik zelfgemaakt heb.... Toen z'n broer slaagde had ik net bij de freubelclub zo'n heel leuk knijpermannetje gemaakt:


Nu ik deze foto weer terug zocht, zag ik dat ik toen ook nog met strijkkralen in de weer geweest ben :-) Dat was een leuke tijd met de freubelclub! Kijk hier als je het ook wilt zien.
Ik zag nu dat grote broer ook in april z'n A-diploma haalde, grappig!

Voor kleine broer haakte ik een vlag. Op de een of andere manier zit ik nogal in vlaggen-fase, haha!


Rood/wit/blauw zit deze maand wat in de lucht en met oranje borduurde ik de A, ik kruissteek. Touwtjes eraan en de vlag kan uit!


Volgens (niet meer) mijn buurvrouw kan ik dan vast B en C ook wel haken, maar dat beloof ik niet, hoor. Voor z'n broer heb ik ook echt niet meer een B en C van strijkkralen gemaakt, dat weet ik zeker :-)


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een feestelijke vlag, daar zal het buurjongetje vast heel blij mee zijn. De A is natuurlijk geweldig toepasselijk.
    Net als de strijkkralenA van zijn broer. Hoe is het met je strijkbout? :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, grappig hé, ik wist niet meer dat ik 'm toen bij de strijkkralen verknoeid had :-)
      De nieuwe doet het nog prima en nu ik erover nadenk: die heeft nog niet met strijkkralen te maken gehad. Misschien maar beter ook!

      Verwijderen
  2. Lief omdat te doen ,vind het heel wat hoor wat ze allemaal moeten kunnen voor dat a diploma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, wij hadden vroege met ons A-diploma nog niet eens nat haar! Op zich is dit wel beter natuurlijk, al is het inderdaad pittig voor die kleintjes!

      Verwijderen
  3. Wat lief dat je zo'n leuke vlag hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen