{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 12 april 2016

Dinsdag - poppendag Geitenbreier

Dinsdag - poppendag Geitenbreier


Het is weer dinsdag en vandaag heb ik poppennieuws van Maria! Nee, niet over Fleur, hoewel ze daar nog steeds aan zegt te werken. Deze keer stuurde ze me foto's van een heuse Geitenbreier.


De Geitenbreier staat in een boekje van Dendennis en toen Maria 'm zag, moest ze direct denken aan een breivriendin.


En ze ging 'm .... haken :-) 


Ze maakte regelmatig een foto en zo kunnen wij mooi zien hoe die Geitenbreier groeide.


De Geitenbreier kreeg nog een lekkere mantel met capuchon.


Wel fijn want dit is zo wat frisjes:



Zo, klaar! 

O nee, er mist nog iets...



Precies, je bent Geitenbreier of je bent het niet en een Geitenbreier kan nooit met lege handen zitten!


En zo, in een mooi doosje, is deze Geitenbreier een heel leuk cadeau geworden! Een cadeau voor Albèrtje, van de blog Knutselpret!


Dank je wel, Maria, voor alle leuke foto's! 

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina,
Elizabeth,
Es,
Jannie,
Juffrouw Ooievaar,
- Lydia (ja, volgens mij is er nieuws over Flappie!),
Mariam,
Nienke,
Petra,
- Prie Praat (een nieuwkomer in de rij!),
Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

14 opmerkingen:

  1. wat een leukie die geitenbreier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja en inmiddels staat hij hier te pronken :))))) hij is erg leuk en dat was weer een hele verrassing.Ben er erg blij mee maar dat snap je zeker wel :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij grappig! Zeker een leuk en origineel cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit 'model' heb ik nog niet eerder gezien, wat is hij leuk! Het breiwerkje maakt het helemaal af, geweldig Maria.(en leuk zo'n uitgebreide fotoserie, dank je wel)
    Ik zie bij de reacties dat hij bij Albèrtje terecht is gekomen, perfect!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke geienbreier, Ome Willem kan er jaloers op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke gehaakte :-) geitenbreier!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet bij de naam geitenbreier denken aan Harry Bannink. Maar deze geitenbreier is ook een leukerd..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt Maria en ook zo'n mooie foto's van haar vorderingen. Inderdaad een leuk cadeautje :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, de ontvangster heeft er een serieus hulpje bij gekregen :-D Hij is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, wat leuk> Ik heb genoten van de fotoreportage!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat is ie leuk geworden!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen