{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 1 maart 2016

Dinsdag - poppendag Stttt...

Dinsdag - poppendag Stttt...


"Goedemorgen!"
Huh? Wat is het hier nog donker. En wat staan die laarzen daar keurig op een rijtje....


En, wacht eens even....


O, het is vakantie! Hier wordt uitgeslapen! Stttt...

Alle tijd om eens te kijken of er wel poppen- of ander nieuws is bij


Es,
Jannie,
Mariam.
Ria en
Rita
En deze keer ga ik ook even kijken bij Petra, ze berichtte me via Instagram over een hele berg barbies die aangekleed willen worden! Ik ben benieuwd!
En nog een nieuwe link: Dilliedijn, zij blogt nog niet zo lang. Vandaag zag ik zomaar een heel leuk popje op haar blog!

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

14 opmerkingen:

  1. Fijne krokusvakantie! (Oh nee, geen uitroepteken want ze slapen nog, sssst, ik fluister hoor :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vieren jullie maar lekker vakantie poppenkinders hier is het alweer om

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, ik dacht dat ik mijn bericht voorgeprogrammeerd had op 7 uur 's ochtends. Blijkbaar niet. Maar je kunt inmiddels wel weer kijken op mijn blog (hoop ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is het ook vakantie. Maar er wordt gewoon gewerkt hoor.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker uitslapen, goed idee. Fijne vakantie en geniet ervan :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk,.... geniet er van!

    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, het zijn toch echte meiden ook hoor... uitslapen!
    Nou, het is ze gegund hoor. Doe jij ook mee?
    Het popje van Dilliedijn heb ik al gezien, ik ga ook even bij Petra kijken... Leuk als er weer nieuwe blogs mee gaan doen!

    Fijne vakantie verder, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne vakantie! Ik zal zachtjes doen. :-)
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eén van de leukste, korte poppenverhaaltjes ooit. Echt grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je knap opgelost Akkelien en is voor iedereen verstaanbaar :-) Prettige vakantie!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen