{ 'anonymize_ip': true }

maandag 11 januari 2016

Verjaardag

Verjaardag


Vorige week was ik jarig. En het was de hele tijd nog lenteachtig zacht, de eerste voorjaarsbloemen waren al gesignaleerd, het leek er niet op dat het nog winter zou worden. Maar op 5 januari kwam Koning Winter dan toch, met ijzel.
Dat had wel wat gevolgen. Voor zoon de prettige dat hij "ijzelvrij" kreeg van school. Zoon was dus gezellig thuis. De buren konden niet naar hun werk en de buurjongens hadden ook ijzelvrij, dus konden ze mooi bij mij op de verjaardag komen.
Schoonmama kwam met de taxi. We zouden haar halen, maar onze auto was bedekt met een zeer dikke laag ijzel, dus halen ging niet. 
De gladheid viel hier toen nog mee, dus schoonzusje kwam ook, met een werkelijk prachtig boeket:


Bovenaanzicht:



Zoiets zie ik wel eens op foto's in tijdschriften, nu staat het gewoon bij mij op tafel! De foto is niet geweldig, het boeket wél!
Ik kreeg van Lydia, die ook kwam, een gezellig mandje met wolletjes en lekkers.


Ik kreeg, van een andere vriendin, via zoon, ook een hele leuke theesmaak:


Uit de Keuken van Tante Cake :-)


Weer een andere vriendin gaf me, al voor mijn verjaardag twee leuke haaktijdschriften. De Mollie Makes kreeg ik al met Sinterklaas trouwens, ook een heel leuk blad.
Ik kreeg nog meer, o.a. tulpen, een handgeschreven brief, die persoonlijk bezorgd werd, heerlijke bonbons, een pizza-pakket, een pakket met douchegel en bodylotion + handdoek, etc.
En, maar dat kan ik nog niet laten zien, een abonnement op Wieke Magazine! Ik ben zo benieuwd, maar zal nog even moeten wachten. Begin februari komt het eerste nummer uit.

En natuurlijk was het huis versierd. En Rudolf, die had een feestneus :-)


Het was net of ik in de kerstvakantie jarig was! Een hele leuke dag!
De postbode kwam niet langs, die had ook ijzelvrij... En de dagen erna ook! Pas vrijdag én zaterdag kwamen de verjaardagskaarten.


Zo ging ik weer feestelijk het weekend in :-) 

Morgen zitten de Breimeisjes in het Fries Museum bij de tentoonstelling Breien!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

13 opmerkingen:

  1. Alsnog van harte, wat ben je heerlijk verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heeft het ook zijn voordelen, een te lat postbode. Zo kan je des te langer genieten van je verjaardag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefelicteerd met je verjaardag. Wat ben je verwend. Prachtig boeket ook, echt al een beetje voorjaar. Gelukkig is de ijzel weer voorbij maar wel leuk dat je daarom veel visite hebt gehad die anders naar school of werk moeten. Voor hun en voor jou een geluk bij een ongeluk zal ik maar zeggen...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, zo heb ik het ook ervaren :-) Het was eigenlijk best leuk zo!

      Verwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Deze dag zal je je vast wel een tijdje blijven herinneren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog van harte gefeliciteerd! En wat een prachtig boeket zeg! Je hebt vast een heerlijke dag gehad met al die leuke cadeaus ;)

    Groetjes van Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte je bent dus gelijk met min paps jarig, makkelijk te onthouden. en de bos bloemen is inderdaad schitterend!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd en wat ziet dat er allemaal gezellig uit echt dingen waar een breimeisje van houd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dat is wel eens wat anders zo met die ijzel. Veel plezier met je cadeautjes. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd nog met je verjaardag, ik ben in december jarig, bij jij ook een Steenbok? Zo te horen heb je een leuke dag gehad :) Kun je lekker aan de slag met je bladen en bolletjes, ik ben blij voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuke dingen heb je gekregen Akkelien. Echt van die spulletjes die mensen bij jou vinden passen, vermoed ik.
    En waar je ook nog lang na-pret van hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk om zo lekker verwend te worden!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen