{ 'anonymize_ip': true }

maandag 25 januari 2016

Goedgemutst op blauwe maandag

Goedgemutst op blauwe maandag


Vorige week las ik hier en daar al over dat het blauwe maandag zou zijn, vandaag is het echt zo ver. Het is de eerste maandag van de laatste hele week van januari. Het zou vandaag de meest deprimerende dag kunnen zijn, met de meeste kans om je treurig, neerslachtig of weemoedig te voelen. 

Zelf heb ik daar niet zo'n last van, gelukkig. Ik ben een positief mens en zie meestal wel de zonnige kant van de dingen. Binnenkort kan ik helemaal goedgemutst zijn, want ik won een mutsige prijs :-) Bij Lisanne van Draad en Praat was een give-away, ze gaf drie boeken van MyBoshi weg en ik won er een! Super leuk! Ik mailde woensdag m'n adres en donderdag kwam de postbode het al brengen:

myboshi 1.0 - Thomas Jaenisch & Felix Rohland
Deze leuke kaartjes deed ze er ook bij. Leuk dat ze haar eigen kaarten heeft, helemaal in de stijl van Draad en Praat.


En nu ik dan zelf eindelijk zo'n inspirerende mutsenboek in huis heb, kan ik eindelijk eens zo'n leuke beanie gaan haken! Of een van de ander mutsen natuurlijk :-) 

Ik heb zelfs wel geschikt garen in huis, want ik heb deze twee mutsen-pakketjes nog:





Nu alleen nog even wat tijd vinden :-) 
De temperaturen zijn momenteel weer wat aangenamer, dus wat dat betreft kan het nog even wachten!

Misschien is er iemand die wel (een beetje) last heeft van het blauwe-maandag-gevoel. Die zou ik dan graag blij maken met verrassingspost. Omdat het zo leuk is om post te krijgen en omdat het zo leuk is om wat weg te geven :-) Laat dan zeker een reactie achter! Je kan ook iemand anders laten verrassen! Op 1 februari laat ik weten wie ik iets wil sturen. 







Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

11 opmerkingen:

  1. Getsie, ik was er van overtuigd dat het vorige week op de 18-de blue monday was. Heb ik zonder problemen doorstaan, maar volgens jou hebben we vandaag nog zo'n deprimerende dag?? Als dat maar goed gaat ;-))). Gelukkig heb ik niet zo'n last van dergelijke dagen of seizoenswisselingen. Ik zeg lekker door breien en haken, dan is zo'n dag zo voorbij en het levert ook nog wat op :-D!!!
    Lieve groet, Nelleke
    Wel een heel lief idee om zo wat blijheid te sturen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry en toch is het zo! Heel goed en fijn dat jij er niet last van hebt :-)
      Vorige week was het juist een schitterende dag en vandaag lijkt het hier ook nog helemaal niet zo gek. Het is maar een naam en je moet er uiteindelijk zelf allemaal wat van maken!

      Verwijderen
  2. Na een grijze wolkendag van gisteren (werkelijk geen zonnestraaltje gezien) is er vandaag een strakblauwe lucht! Daar word je vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk weer mooi boek lijkt me dat !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je een boek hebt gewonnen. Het is nog januari dus het kan nog best dat we een muts of beanie nodig hebben. Als je tijd hebt gevonden ;) ben ik benieuwd naar het resultaat. Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk zo'n boek winnen! Weer eentje voor bij de verzameling om af en toe heerlijk door te bladeren ;)
    Ben benieuwd wat je gaat maken! Hier (in Friesland) vandaag heerlijk weer, daar word je helemaal vrolijk van, kan niet wachten om straks in het lente zonnetje weer heerlijk buiten te haken.
    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gaaf boek, gefeliciteerd. Post is altijd heerlijk maar ik heb 0 komma 0 last van de blauwe maandag. Nog nooit was de lucht op 25 januari zo lekker blauw hahaha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat het boek voor jou is! En hier ook nooit blauwe maandag hoor. Al moet ik wel altijd weer zin maken op maandagochtend om na het weekend je werk weer op te pakken. Maar dat is met een half uurtje gefikst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met het mooie boek! Ik kijk al uit naar de mutsen-golf die hier op het blog gaat volgen (natuurlijk ga je mutsen haken voor je hele schoonrijschaatsteam ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik dacht ook dat he vorig eweek blauwe maandag was, nou ja maakt niet uit ik laat mijn humeur niet afhangen van een dag. Soms ben ik wel eens wat depri maar nooit lang gelukkig. Wat een leuke post heb je gehad en handig ook z'n muten boek want de kou komt vast nog wel terug want ook al leuk het gister lente er komen nog koude dagen genoeg...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen