{ 'anonymize_ip': true }

maandag 4 januari 2016

En toen was het weer maandag

En toen was het weer maandag


Maandag, de eerste van het nieuwe jaar. De vakantie is voorbij. De kerstspullen zijn de huiskamer uit (en de hal uit en het toilet uit...) Alles weer opgeruimd! Nou ja, bijna...
Ik kreeg vlak voor kerst deze leuke bal:


Met recht een Breimeisjes-bal! En al paste de bal niet in het engelen- of sterrenthema, de bal past wél bij mij! Ik vind dan ook dat ik 'm niet bij de kerstspullen op zolder moet bewaren, maar een plekje kan geven op mijn hobbykamer.

Ik kreeg 'm van Katrein Kunst, die weer geweldige kerstspullen verkocht vorige maand en deze ballen zo leuk vond voor De Breimeisjes, dat ze die speciaal voor ons had meegenomen :-)

Het "normale leven" gaat nu weer beginnen. School en werk begint vandaag en er is vanaf nu weer vijf keer in de week een blogje en op dinsdag poppendag. Ik zag dat ik in 2014 én 2015 245 blogjes heb geplaatst. Ik ben benieuwd of ik daar dan weer op uit ga komen. 't Zou er al een meer kunnen worden, door de extra dag dit jaar. We zullen zien! Voor vandaag laat ik het hierbij. Morgen ben ik er weer, met de eerste poppendag van 2016!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Superleuke bal. Wat een lief cadeau. Zonde om bij de kerstspullen op te bergen inderdaad. Deze kan het hele jaar prima ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie breiwerkbal! Ik vind het zelf ook altijd leuk om van alles neer te zetten in mijn hobbykamer. Al komt die wel vol te staan...

    BeantwoordenVerwijderen