{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 1 januari 2016

2016

2016



De eerste dag van 2016. Er ligt een jaar voor ons met 366 dagen! En elke dag heb je weer de kans om er een goede dag van te maken. 


De stand van zaken om 12.00 uur op 31-12-2015
En dit is het eerste dat ik af ga maken in 2016 :-)
Binnenkort meer hierover!

Laten we er een mooi, creatief en kleurrijk jaar van maken!




Leuk dat je komt kijken op m'n blog in deze vakantietijd!
Fijne feestdagen gewenst, brei en/of haak een goed einde aan 2015,
dan nemen we in 2016 de draad weer op! 


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


9 opmerkingen:

  1. Zeker weten.Mijn hoofd borrelt over van de leuke ideeën. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens jullie een Heel Gelukkig en Creatief 2016. Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als we met zijn allen doen wat jij hier voorstelt, komt het helemaal goed met de wereld Akkelien! We gaan ons best doen en voor jullie wens ik vast en zeker hetzelfde!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel nieuw jaar ligt weer voor ons, laten we er met z'n allen iets moois van maken!!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een heel mooi 2016. Folle lok en Seine...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een kleurrijk 2016 en veel tijd om kilometers te majen op brei- en haakgebied.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle goeds gewenst voor 2016, Akkelien!
    Mooi breiwerk... misschien is het inmiddels al af?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens jou en je familie veel liefde, geluk en gezondheid toe in het nieuwe jaar.

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen