{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 14 augustus 2015

Vakantietijd - vakantiewerk

Vakantietijd - vakantiewerk


In deze vakantieweken kreeg ik tot mijn verrassing een paar leuke opdrachtjes via mail binnen, een soort van vakantiewerk :-)
Een opdrachtje was een telefoonhoesje. De opdrachtgeefster was op de website debreimeisjes.nl terechtgekomen en vond dit een heel leuk hoesje:

Meer over dit hoesje lees je hier

en dan graag in dit soort kleuren:

Meer foto's en meer hoesjes vind je hier
En dan graag op maat voor een Nokia Lumia 530. Een leuke opdracht! Ik ging aan de haak met de steken van de CAL 2014 (hier is een link naar alle informatie van deze CAL), al moest ik dat wel iets aanpassen, vanwege mijn aantal steken.


Heel veel draadjes om af te hechten!


Een klepje om het hoesje te kunnen sluiten.


Ik had nog een klein stukje geel klittenband om in de kleur te blijven.



Het hoesje heb ik verstuurd. Het duurde wat lang voor het arriveerde (drie dagen!), maar gelukkig, het is gearriveerd! En ik kreeg een enthousiaste reactie: "Hij is nog mooier dan op de foto..ik ben er heel erg blij mee..de telefoon past er perfect in!"
Helemaal leuk, ik heb het met veel plezier gehaakt!

Het is weer vrijdag, de laatste vrijdag van de zomervakantie van onze regio. Maandag begint het "gewone leven" weer, dus genieten we er nu nog even van. Iedereen een heerlijk weekend gewenst!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking: