{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 6 mei 2015

Woensdag - woondag Stapel

Woensdag - woondag Stapel


Zo leuk om blogs te lezen! Het levert vaak inspiratie op. Een tijd geleden las ik bij Ingthings dat ze heel veel sjaals in heel veel kleuren heeft, al draagt ze ze die felle vrolijke sjaals eigenlijk nooit. Ze maakt er stapels van en had daar prachtige foto's van, kijk maar hier. Sowieso heeft zij altijd geweldige foto's en mooie verhalen en word ik eigenlijk altijd blij van haar blog én ze inspireert me. Want ik heb ook veel sjaals. Ik draag ze ook, één tegelijk. En dan liggen er dus nog een heleboel. Die liggen nu ook in een mooie stapel.


Die ligt nu op de sidetable in de slaapkamer. Bijna alle sjaals zijn zelfgemaakt. Dit zijn de sjaals die ik regelmatig draag.
Daarnaast nog een stapel(tje, het zijn er nog maar twee!) van dekens:


Met beer er bovenop! 
En ik werk aan twee dekens, de Zeeuwse mee-brei-deken én de deken in V-steek, dus deze stapel gaat nog groeien.


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze altijd graag. 



4 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien, zo'n stapeltje zelfgemaakte sjaals, vrolijke kleurtjes, andere steekjes. Zelf brei ik maar enkel aan de meebreideken, is al genoeg vind ik, maar ik zou er nog wel meerdere willen maken in de toekomst. Nog veel breiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn sjaal hangt gewoon aan de kapstok. Misschien toch maar beter opplooien. Zo blijven ze ook mooier in model.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf om dat zo op een stapel te leggen. Daar ligt uren haak- en breiplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, op de foto zag ik ineens dat het allemaal redelijk recente brei- en haakwerkjes zijn en deze draag ik dus echt graag!

      Verwijderen