{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 13 mei 2015

Woensdag - woondag In Frankrijk!

Woensdag - woondag In Frankrijk!


Wij waren een weekje op vakantie en "woonden" een weekje in Frankrijk, op een hele fijne plek aan de Noord-Franse kust, in een gîte van La Source. Voor foto's van de gîtes verwijs ik graag even naar de website. Wij waren hier al vaker en het voelt een beetje als ons tweede huis, wij komen graag bij Anne en Olivier. Al was het nu wel twee en een half jaar geleden. In die tijd hebben Anne en Olivier niet stil gezeten en ook in "ons" huisje was weer het een en ander veranderd. Begrijpelijk, want Anne is echt van de "decoration" en ... Anne heeft nu een winkel:


Anne de la Source, een woonwinkel! Ik was al een hele tijd nieuwsgierig en nu kon ik er dan eindelijk eens heerlijk rond kijken! En uiteraard heb ik wat foto's genomen.


Een heleboel mooie spullen in een prachtige ruimte. 


Allemaal mooie hoekjes, met veel kleur en sfeer.


Mooi servies (die etagère vind ik prachtig!), kaarsen in allemaal kleuren, lampen en nog veel meer!


Op de facebookpagina kun je nog veel meer moois uit de winkel vinden en bijvoorbeeld ook de openingstijden.


En sinds kort is er nog wat leuks: Un T á Tardinghen, een theesalon in de winkel!


Onder het genot van een heerlijk kopje thee, mét wat lekkers erbij, hebben we weer heerlijk bijgepraat ;-) 
Verder hebben wij genoten van deze fantastische streek met de mooie stranden die er iedere keer dat je er komt weer anders uitzien. 
Het was een heerlijke week! Ik heb ook nog aardig wat gehaakt en gebreid, dat laat ik de komende tijd zien.

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Zalig zo'n weekje weg en heerlijk die woonwinkel, ziet er erg leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke winkel. Zalig om in rond te neuzen. En heb jij echt niets gekocht? Ik zou het niet kunnen laten .... ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik heb me niet laten verleiden. Komt ook doordat de keuken nog steeds niet helemaal af is ;-)

      Verwijderen