{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 21 mei 2015

Winkelen

Winkelen


Afgelopen zaterdag kreeg ik een berichtje van Lydia, of ik zin had om met haar naar Bolsward te gaan, even winkelen, maar vooral even naar die nieuwe wolwinkel, Trendywol. Helemaal leuk, dus ik ging mee. Het was die ochtend regenachtig en triest, maar 's middags was het prachtig! Het was nog druk en gezellig ook in Bolsward, want de elf-stedentocht voor Oldtimers was bezig.

We reden tegen twee uur Bolsward in en gelukkig gingen we praktisch direct door naar Trendywol, want.... we waren eigenlijk al te laat! De winkel sluit op zaterdagmiddag namelijk om 14.00 uur (De openingstijden kun je overigens heel makkelijk vinden op de facebookpagina!). Gelukkig mochten we toch nog binnen komen en wat is het mooi geworden!


Mooi ruim, overzichtelijk en heerlijk licht!



Zoveel soorten en zoveel kleuren!


Natuurlijk gingen we niet met lege handen naar huis. Lydia nam dit stapeltje mee, Softfun garen, een toerenteller, een heel lief patroontje voor een babyvestje en 


een erg leuk haakboek dat net uit is:


En ik nam deze mooie verloopgarens mee:


Wij gaan zeker nog eens langs in Bolsward! Er zijn allemaal nieuwe leuke winkeltjes. En dan gaan we natuurlijk ook weer naar Trendywol, op de Grote Dijlakker, nummer 44. De winkel ligt een beetje uit het centrum, maar van afstand zie je 't al, want die leuke knalroze "knot aan een lange breinaald" (die liet ik hier al zien) hangt ook hier aan de winkel :-)

Heerlijk hoor, zo even gezellig shoppen met een vriendin!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Ja heel gezellig en leuk winkelen in z'n mooie wolshop. Wordt altijd zo hebberig in z'n winkel jij ook?

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, ik zit nog een beetje in de opruim-modus, maar helemaal met lege handen weggaan, dat lukte toch inderdaad niet ;-)

      Verwijderen
  2. Altijd leuk om een nieuwe wolwinkel te gaan bezoeken, vooral als er zoveel keuze is en dan kan je moeilijk met lege handen terugkomen....
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gezellig en een leuke winkel beetje uit de buurt voor mij maar wie weet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mocht je in de buurt zijn, de winkel is echt de moeite waard!

      Verwijderen