{ 'anonymize_ip': true }

maandag 25 mei 2015

Meer zonnige armbandjes

Meer zonnige armbandjes


Op deze Pinksterdag geen pinksterbloemen, maar madeliefjes :-)
Hier liet ik het al eerder zien, mijn leuke armbandje met de madeliefjes. Dat patroontje namen we mee naar de handwerkavond en dat patroontje sloeg aan!

Caroline haakte bloemetjes in verschillende kleuren:


Christine had iets in haar hoofd, maar vond de goede kleur nu nog niet. Ik ben benieuwd welke kleur ze uiteindelijk voor haar bloemetjes heeft gekozen.


Hedy koos voor een heel lief lichtroze bloemetje, heel subtiel:


Wil je dit leuke bandje ook maken? Het patroontje vind je hier bij Birdie haakt.
Bij Angélique zag ik ook allemaal leuke armbandjes, kijk ook maar eens hier. Daar zag ik ook een paar erg leuke ideeën bij! 

Verder haakte Jeanet deze avond een mooie granny:


Irma is begonnen met een vlaggetje, daar heb ik jammer genoeg geen foto van en ook niet van wat Marjan en Margriet gehaakt hebben. Nog wel een foto van de granny's waar Caroline thuis mee bezig is geweest:



Deze haakte ze met het patroon van de vorige handwerkavond, ik vertelde er hier al over. Het patroon is erg leuk en goed te haken en wat wordt het mooi met deze kleuren, zo vrolijk!

Wij bereiden ondertussen de laatste handwerkavond voor de zomervakantie voor, die is op 15 juni. Misschien is er nog een plaatsje vrij, dus wil je er meer over weten en misschien een keertje aanhaken, kijk dan even hier.

Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. zo, alle blogjes van ons Breimeisje zijn weer bij gelezen. Die kruk wordt zo mooi !!!
    De armbandjes en al de andere werkjes ook hoor.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke zonnige armbandjes! Ieder maakt er zijn eigen ding van en ook de granny's vormen vast een mooi geheel als ze allemaal af zijn.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen