{ 'anonymize_ip': true }

maandag 11 mei 2015

Het mooiste zadel van Sneek?

Het mooiste zadel van Sneek?


De ene dag kreeg ik van Lydia een tas vol garen, ze had grote opruiming gehad:

 
en de volgende dag zag ik dit:


Dat kan echt niet meer! Dus keek ik bij de garens van Lydia en bij die van mezelf en kwam tot de volgende kleurencombinatie:


Kort geleden haakte ik ook al zo'n hoesje, voor mijn tante, en nu heb ik dan eindelijk eens dit patroon van Yvonne Koop voor mijn eigen fiets gehaakt!


Eerst de bovenkant, daarna de rand.


Die rand haak je dan aan de bovenkant vast en ik heb een koordje gedraaid met groen en roze.


Uiteraard zit er een labeltje op.


En kijk eens, wat staat dat mooi!




Volgens mij is dit het mooiste zadel van Sneek!
Ik ben er blij mee!

Vanavond gaan we weer handwerken in de huiskamer van Katrein. Leuk!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Misschien een domme vraag, maar wat doe je als het geregend heeft? Haal je 'm er dan af? Ik vind het nl erg leuk zo'n hoesje,en het garen staat te roepen.... maar ja, nat en hoe/wat doe je dan? grfrouwien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Frouwien, als ik weet dat het gaat regenen, dan haal ik 'm eraf en doe 'm in mijn fietstas. En als hij nat is, dan doe ik dat ook en leg 'm thuis te drogen. Ik haak ze van acryl, dat is snel droog. In dat boekje waar ik het patroon uit heb, gebruiken ze trouwens katoen! Dat is misschien wel sterker, maar ik heb ze tot nog toe steeds van acryl gemaakt.

      Verwijderen
  2. Ik ben er zeker van dat je met het mooiste zadel van Sneek rond rijdt. Mooi patroontje trouwens.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je rijdt alvast kleurrijk de stad in! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for sharing at my link your stuff party last week.
    You are welcome to join us again this week.

    BeantwoordenVerwijderen