{ 'anonymize_ip': true }

maandag 13 oktober 2014

Boekje is binnen!

Boekje is binnen!


Vanwege de herfstvakantie wat korte blogjes deze week.
Had ik zomaar een boekje gewonnen, op de blog van Karin aan de haak, dat had ik hier al verteld. Vorige week kwam mijn prijs binnen:



Mooi op tijd, voor de herfstvakantie! Hoef ik met niet te vervelen :-)
Ze zijn echt leuk, de gehaakte diertjes die erin staan, ik weet nog niet wat het gaat worden.

Het boekje is uitgegeven door Forte
Via facebook kun je ook foto's van anderen zien die met o.a. dit boekje aan de haak zijn geslagen.

Morgen is er wél poppendag bij De Breimeisjes, dus graag tot morgen!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking:

  1. mooie timing om je boek te ontvangen, dat wordt lekker haken in de vakantie. Ben benieuwd wat je voor leuks gaat maken!

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen