{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 1 juli 2014

Dinsdag - Poppendag Zomerstop

Dinsdag - Poppendag Zomerstop


Dit is de laatste poppendag voor hier de zomervakantie begint. In de zomervakantie plaats ik wel blogs, iets minder vaak dan normaal gesproken. Ik probeer er iedere week nog 3 te plaatsen en ga dan uit van maandag, woensdag en vrijdag. En ze zijn dan om 9.00 uur online. Kunnen jullie uitslapen!
Na de vakantie pak ik "de draad" én de "dinsdag - poppendag" weer op. 

Ik heb het eens nagekeken en als ik het goed zie dan is op 23 april 2013 de eerste poppenblog op dinsdag geweest.


Toen was ik nog druk bezig met het breien van Alies en zij kreeg onlangs "extensions" en stoere boots.

Vanaf 14 mei 2013 werd het echt poppendag met links naar Daniëlle, Rita en Wieke. Daniëlle en Rita doen nog altijd trouw mee en er zijn blogs bijgekomen. Soms valt er wel eens af en niet alle blogs hebben iedere week wat te melden. Dat geeft allemaal niets. Uit de reacties die ik twee weken terug kreeg, kon ik opmaken dat er toch veel mensen zijn die het leuk vinden en er inspiratie uithalen. 

Sinsdien heb ik een aantal poppen gemaakt:

Sissel

Sasha





















Verder mocht ik ook poppen laten zien op de blog van Akke, Gerda en Maria. Na de vakantie volgen er vast en zeker nog meer! Ik heb er zin in! Namens de poppen wens ik iedereen vast een fijne vakantie. Veel inspiratie gewenst en een heerlijke zomer! 

Nu nog even kijken of er nieuws is bij

Akke,
Aukje,
Joke,.
Jolanda,
Marjolein 
Peggy en 
Rita!

Meer informatie over de poppen die ik gebreid heb, kun je vinden via de poppenpagina op de website!

Liefs van De Breimeisjes!

6 opmerkingen:

  1. Super leuk zeg, ze zijn allemaal zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee, wat heb je er in die tijd veel gemaakt! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Akkelien, wat leuk om zo eens een overzicht te maken.
    Geniet van je vakantie.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je vakantie. Je overzichtje is superleuk, zo zien we ze allemaal nog eens terug op een rij. Of wij elke week in de vakantie iets zullen plaatsen, valt nog af te wachten, maar net wat je zegt, als er een week niks te melden is, is het geen ramp. En in september pakken we de draad weer op want het is veel te leuk om met poppen te spelen!!! :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet jij maar lekker van een zomerstop daarna heb je vast weer veel te vertellen over de poppendames :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je poppen zijn stuk voor stuk erg leuk!! Nu eerst maar lekker van de vakantie genieten, daarna pakken we met zijn allen de draad weer op.

    fijne vakantie, groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen