{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 25 april 2014

Leve de koning!

Leve de koning!

Voor het eerst dat we het mee gaan maken: Koningsdag!
Vorig jaar haakte ik vanwege kroningsdag een aantal van deze koninklijke paartjes:

Hier kun je lezen hoe ik kwam tot het haken van deze koningen en koninginnen.


Zelf hield ik een stel. Die heb ik weer tevoorschijn gehaald.
Zou de koning ook lintjes uitdelen? Ik ben benieuwd of er nieuwe tradities zullen komen met het nieuwe koninklijke gezin.


Hier kun je meer over deze medailles lezen én andere rood/wit/blauw/oranje-inspiratie vinden!

Ik wens jullie allemaal een prachtige Koningsdag! En een heel fijn weekend!

Liefs van De Breimeisjes!

4 opmerkingen:

  1. je hebt prachtige dingen gemaakt voor koningsdag
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het koningsstel is prachtig, en wat een mooie lintjes heb je gemaakt.
    Wens je een fijne koninsdag morgen
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal klaar voor koningsdag. Bij ons in België wordt dit niet zo gevierd.
    Fijn weekend nog.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had ze vorig jaar al gezien en vind ze erg leuk net als de rest van je gelukspoppetjes.
    Fijne Koningsdag!
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen