{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 30 april 2014

Handwerken bij Katrein

Handwerken bij Katrein


We hadden twee handwerkavonden in de huiskamer van Katrein vlak achter elkaar. Dit omdat er nu feestdagen en vakanties zijn op de maandagen, de eerstvolgende workshop is op 12 mei aanstaande (kijk hier voor meer informatie en/of om je op te geven!)

Er wordt de laatste tijd veel met Zpagetti gehaakt en ik had deze keer ook  wat patronen hiervoor meegenomen. En de informatie over rondjes haken, waarvan ik al het een en ander heb laten zien op de blog (hier en hier).


De poef van Sietske ik al heel ver:


Eigenlijk hoeft alleen de vulling er nog in! De poef van Janneke had ik al laten zien, hier.

Lydia is ook met een kussen/poef begonnen, dat laat ik binnenkort ook zien.

Er werd nog een nieuwe steek uitgeprobeerd, uit de Haakbijbel:


En Katrein zelf was heel goed bezig met haar project, het omhaken van zo'n styroporkrans:




Wat een mooie kleuren! Je kunt het niet goed zien op de foto, maar ze gebruikte ook van dit glimmende garen, Lizzy van Scheepjeswol, dat geeft echt een heel mooi effect! (Andere kransen zie je hier en hier).

Ondertussen zijn we al lang bezig met ideeën voor de volgende handwerkavond, op 12 mei. We hebben er al weer zin in!

Liefs van De Breimeisjes!

3 opmerkingen:

  1. De glittertjes in de krans zijn niet te zien op de foto, maar ik vind hem wel heel mooi hoor !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn jullie weer heerlijk bezig geweest. Prachtig
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jullie zijn creatief bezig geweest seg
    heel mooi
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen