{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 29 april 2014

Dinsdag - poppendag Weer wat verder met de pop

Dinsdag - poppendag Weer wat verder met de pop


Het is weer dinsdag en bij mij op de blog is dat poppendag. Het lijkt erop dat de grootste hype voorbij is, maar ik heb nog steeds een pop op de pennen, dus ik ga nog vrolijk verder! Ik geef haar nu voorlopig de naam Vrolijk Famke, omdat ze naar de Vrolijke Famkes gaat als ze klaar is. Ik ben weer wat verder met haar. Vorige week liet ik al zien dat er een arm op de pennen stond en die is natuurlijk al klaar:


Ook de tweede arm is klaar



en ze zitten zelfs al vast aan het lijf!


(Meer poppen die ik gebreid heb kun je vinden via de pagina Poppen breien van debreimeisjes.nl)

Ik ben benieuwd of er ook nieuws is bij:

Akke,
Aukje,
Joke,.
Jolanda,
Marjolein en
Rita!

Liefs van De Breimeisjes!

6 opmerkingen:

  1. Je hebt toch ook vorderingen gemaakt al is het niet zo heel veel, het kan ook niet altijd even snel gaan, we hebben ook nog andere verplichtingen en lopende werkjes natuurlijk :-) Ook ik heb niet zoveel vorderingen gemaakt.
    Grtjes, rita;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu het hoofd nog en dat vind ik altijd het leukste. Dan word het echt iemand.
    je hebt toch nog wel aardig wat gedaan aan je vrolijk famke, je was ook al met zoveel andere dingen bezig van de week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu komt het spannendste gedeelte, het breien van het hoofd. Ga je er de ogen weer opmazen? Ik vond het de andere keer wel mooi. Zo mooi zelfs dat ik er aan denk om dit ook bij mijn popje te doen..
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga inderdaad weer voor het mazen, dat bevalt mij goed!

      Verwijderen
  4. toch weer een stukje gegroeid ;o) en ze blijven ook erg leuk om te zien en te maken......
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De pop vordert toch steeds weer een stukje, En wordt vast weer super leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen