{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 8 april 2014

Dinsdag - poppendag Meer foto's van Elina's pop

Dinsdag - poppendag Meer foto's van Elina's pop


Vorige week liet ik haar al zien, Sasha, de pop die ik voor nichtje Elina gebreid heb. Vandaag nog wat foto's.
Van haar kapsel, nadat ze geknipt was:


Met de haarband:



Als je de haarband dubbel omslaat, kan Sasha het om een hele dikke staart dragen:



Ook twee vlechten of twee staarten zijn mogelijk:












Had ik de Uggs al laten zien? De zool is donkerder en er zit een wollen randje bovenaan. De broek kan bij de Uggs in of er overheen gedragen worden. De Uggs zijn gebreid naar het patroon van Wieke. Nu heb ik deze keer wel wat anders gedaan bij het meerderen, want bij mijn manier van meerderen is het niet mooi om dat in iedere pen te doen. 


Ik krijg allemaal positieve berichten, Sasha heeft het heel leuk en gezellig bij Elina! Dat doet mij heel goed natuurlijk. Elina heeft al meer kleding in huis dat Sasha goed past! En Sasha had zelfs al gefietst! Op de Babyborn-fiets! Misschien volgt er nog wel eens een poppenblogje met nieuws en/of foto's binnen van Sasha! Hier vast een foto die ik kreeg na de eerste nacht. Sasha draagt hier de "galajurk" die ik ooit voor Jolina Ballerina breide. Een chique nachtjapon!




Hier nog een foto van Sasha met Alies en Pippi:


Ik ga kijken of er ook poppennieuws is bij 

- Akke,
- Aukje,
- Hannie,
- Joke,
- Marjolein en 
- Rita!

Liefs van De Breimeisjes!

10 opmerkingen:

  1. Nou die pop woont wel bij een echte poppenmoeder dat zie je zo. zelfs na 1 nachtje zien ze er allebei nog stralend uit. En ze heeft ook al een leuke japon aan.Goed gedaan Akkelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sascha is echt een prachtige pop geworden met een hele leuke dikke haarbos, stoere kleding met bijpassende uggs, echt leuk! Kan best geloven dat je nichtje in de wolken was met haar pop, die zal wel gekoesterd worden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie poppenparade weer echt genieten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elina is zo te zien heel bij met haar mooie pop, wat een pracht-kado!

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, die Sacha is al goed verwend. Zo een leuke kleedjes. Zo te lezen wordt ze door het nichtje ongelofelijk verwend. En gelijk heeft ze. Zalig om te lezen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sacha is echt prachtig geworden, tot elk detail aan toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk om te zien. Je hebt weer goed werk afgeleverd.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk is ze en geweldig dat ze haar haar op verschillende manieren kan dragen dat zal veel speelplezier geven, en de groepsfoto is ook erg leuk.
    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig leuke pop en zie eens hoe blij de ontvangster is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We hebben het heel gezellig hoor!!!!

    Groetjes de poppenmoeder Elina & Sasha.

    BeantwoordenVerwijderen