{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 9 april 2014

De tweede slinger van het feestje van deze blog

De tweede slinger van het feestje van deze blog


Weten jullie nog van het feestje op mijn blog? Dat ik slingers maak voor een aantal bloglezers?
Eén slinger was al af, die liet ik vorige week zien. Nu is de tweede slinger aan de beurt.

Deze slinger is voor de zoon van Mieke van de blog ook nu en dan. De familie is aan het kijken voor een ander huis en de zoon vindt dat wat spannend. Daarom vroeg Mieke voor hem een slinger, een PSV-slinger, voor in zijn nieuwe kamer. In eerste instantie dacht ik: "Een voetbalslinger...., dat is zo niks voor mij....". En als het dan over voetbal gaat, dan heb ik het meeste met FC Heerenveen, de club waar mijn vaders hart naar uitgaat. En toch.... ik ging al eens googlen op vlag en PSV en ik dacht aan die zoon en ik besloot dat dit toch ook echt zo'n speciaal project zou zijn waar ik aan dacht toen ik de give-away organiseerde.

Ik heb al contact gehad met Mieke én ik ben gaan het haken. Uiteraard met de kleuren rood en wit en zwart.

Ik haakte eerst twee vlaggetjes met Brabantse ruiten, 6 x 4, zo vond ik op het internet.


Ook haakte ik twee rood/wit gestreeptje vlaggetjes:



Daarna drie witte vlaggetjes met ieder een letter erop:



Deze vlaggetjes heb ik allemaal aan een lijn gehaakt en zo is het eindresultaat:



Nog twee detailfoto's:




Het pakketje is vestuurd. Nu hoop ik maar dat de zoon van Mieke er blij mee zal zijn! 
Update: de slinger is binnen bij Mieke, je kunt hier op haar blog lezen wat of haar zoon er blij mee was!

Ik ga nu aan de slag met de slinger voor Cathérine.

Liefs van De Breimeisjes!

8 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt! Klein beetje weerstand overwonnen en iemand blij gemaakt. Volgende project een Heerenveensjaal met bijpassende sokken?

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, nee, dát gaat 'm echt niet worden! Al die pompebledsjes inbreien ....

      Verwijderen
  2. Heel mooi gedaan !!! En daar hoef je geen voetbalfan voor te zijn. Leuk dat je er afwisseling hebt ingestoken.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi uitgedokterd hoor Akkelien, alles zit erin, de kleuren, de naam, die zal zeker content zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal super! Die zal de jongen vast helpen wennen aan het nieuwe huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Akkelien, het pakketje is binnen. Maar zoonlief is nog bij een vriendje en ik heb de envelop dicht gelaten. Ik ga hem zo halen en ben dan benieuwd naar zijn reactie.
    Ik blog er straks nog wel even over. Alavst bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O gelukkig, Mieke, dat het in ieder geval vast is aangekomen! Ik ben heel benieuwd hoe je zoon het vindt!

      Verwijderen
  6. wat leuk zeg, daar gaat dat kereltje vast heel erg blij mee zijn!!

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen