{ 'anonymize_ip': true }

maandag 7 april 2014

Allemaal inspiratie!

Allemaal inspiratie!


Vorige week kwam vriendin Annemiek bij mij, zoals ik hier al had verteld. Ze had een heel leuk cadeautje voor me mee:


Een heel erg leuk blad! Echt een aanrader. Mooie dingen voor in huis, ook truien en shawls én nog leuke knuffels! Ik ga er vast en zeker veel uit maken!

De volgende dag gingen we samen winkelen en ik vond dit boek:


De Breibijbel had ik al, dit boek mag ook niet ontbreken in mijn verzameling. 

En de dag daarna kreeg ik post:


Hanneke, de moeder van mijn buurvrouw, had dit boekje per ongeluk dubbel en nu kreeg ik 'm! Zo leuk! Hanneke is weer heel druk aan het haken, alvast voor de grote actie van Esperanto, waarbij ze dan o.a. gehaakte knuffels, dit jaar dus bungelknuffels, gaan verkopen voor een heel goed doel. Wil je op de hoogte blijven van die actie? Volg ze dan op facebook!

Ik ben heel blij met al deze inspiratie!

Liefs van De Breimeisjes!


9 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat er ook een haakbijbel bestond! Ben benieuwd wat je gaat maken uit het tijdschrift, want er staan inderdaad hele leuke dingen in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Net uit, volgens mij! Ik zag het op facebook in zo'n haakgroep.

      Verwijderen
  2. leuk boeken, daar weet je vast wel weg mee,
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je ook dit jaar weer even onze actie onder de aandacht brengt. Foto's van de bungels komen deze week op onze pagina. Veel plezier met je boekje, maar dat gaat vast wel lukken. Ik vind ze net zo verslavend als de gelukspoppetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een kleine moeite, Hanneke. Ik ben benieuwd naar de foto's! En ik denk zeker dat ik plezier zal hebben van het boekje!

      Verwijderen
  4. Ik ben er zeker van dat je plezier gaat hebben aan de boekjes. Het laatste boekje heb ik en daar heb je ook al werkjes van gezien op de blog. Dus ... ik kijk er naar uit wat je allemaal gaat maken.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. altijd erg leuk om een paar goede boeken te hebben !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben jij verwent met leuke boeken Akkelien, je kan weer plannen maken en genieten alleen al door erin te kijken! Veel succes ermee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb jij leuke boekjes ontvangen en gekocht!!

    BeantwoordenVerwijderen