{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 24 april 2014

25 jaar: alweer een slinger!

25 jaar: alweer een slinger!


Vandaag ben ik 25 jaar tante, van Merel! Toevallig werd de moeder van Merel dit jaar 50. Goud en zilver! Ik ben benieuwd of moeder en dochter samen nog iets bijzonders gaan doen om deze speciale gebeurtenis te vieren.

Voor het zilveren "jubileum" van Merel haakte ik uiteraard een slinger. Een vrolijke slinger mét zilver:


25 kleine granny-vlaggetjes in een heerlijk bonte kleurcombinatie met ook zilver. Ik haakte ze aan elkaar met ongebleekt katoen en rood lockgaren en boven de vlaggetjes haakte ik dat zilveren pluizige garen mee. 







Ik vind de slinger zelf goed geslaagd: heel feestelijk en vrolijk! En ook geschikt voor Kerst, hahaha!

Ik ben nog met een slinger bezig voor het feestje van mijn blog. Ik hoop dat binnenkort af te ronden, maar dit moest beslist even tussendoor!

Liefs van De Breimeisjes!

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 25jarig jubileum! En je hebt er een heel toepasselijke slinger voor gehaakt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd hoor en wat een super feestelijk vlaggetje heb je weer gehaakt.
    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo een mooie slinger, kunnen de feestelijkheden beginnen !!!
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk en heel fijntjes
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen