{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 11 december 2013

Handwerkavond

Handwerkavond


Maandagavond was er weer een handwerkavond in de huiskamer van Katrein. Deze keer zonder het andere breimeisje en ook zonder Katrein, maar wel met assistentie van Bernarda!

Ik had wat patroontjes van o.a. sterren verzameld en ook mijn engelenpatroon had ik meegenomen. 

Wil je deze engel ook haken? Je vindt hier het patroon!

Bij de patronen haakte ik een sterretje naar het patroon van Karin aan de haak. Ik vond het sterretje al leuk toen "deel 1" klaar was, met een belletje eraan, net zo'n leuk klein haakwerkje om mee te geven:

Hier wat haakwerkjes die tijdens de workshop gemaakt zijn:


Ik heb ook al bolletjes gemaakt en een patronenblad gemaakt voor een nieuw haakpakketje voor in de winkel: een kerstpakketje natuurlijk!

Marieke was voor 't eerst en Bernarda deed haar best om haar aan de haak te krijgen, maar Marieke ging voor wat anders: armbreien (zie ook deze blog van vorige week). Er werd, met hulp van Bernarda, een hele mooie kleurencombinatie gevonden in de winkel van Katrein Kunst en kijk eens, hoe mooi!


Het was weer een erg gezellige avond! Ook fijn dat jullie er waren, Ingrid, Sjoerdje, Hedy, Marieke én Bernarda! 
De eerste handwerkavond voor volgend jaar staat vast in onze agenda: op 13 januari 2014! 
Wil je meer informatie of misschien ook aanhaken? Kijk hier!

Liefs van De Breimeisjes!

4 opmerkingen:

  1. Zo de sjaal is erg mooi zeg. Prachtige kleur.
    En het engeltje is ook zo leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kersthaakwerkjes. De sjaal is prachtig zeg, mooie kleur.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn drie bollen samen gebreid. Omdat je op je armen breit, mag het garen best dik zijn. Het zijn twee strengen met een soort van gepunnikt garen en een dikke mulicolor van Scheepjeswol.

      Verwijderen
  3. Die engeltjes staan nog altijd op mijn verlanglijst, maar ik vrees ervoor. Deze kerst geen engeltjes in de boom...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen