{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 3 december 2013

Dinsdag poppendag, Pippi krijgt een gezicht

Dinsdag poppendag, Pippi krijgt een gezicht


Het is wel fijn jullie er zijn, lieve bloglezers, anders had ik vast nog niks gedaan aan m'n pop... Nu voelde ik toch wel enige druk om Pippi van een gezicht te voorzien.

Voor de allereerste keer aan het mazen. Ik zag er als een berg tegenop, wat ook een van de redenen is dat Pippi zolang moest wachten. Er werd mij moed in gesproken en uiteindelijk is het natuurlijk ook een kwestie van: gewoon doen, er kan niks ontploffen. 

Ik heb een paar foto's:





Ja, ze is nog kaal. Ook dat gaat goed komen, en toch moet het nog even wachten. Sorry Pippi!

Nu ga ik even kijken bij :
Jolanda (zij heeft ook een hele leuke give-away, zag ik net!),
Rita en

Liefs van De Breimeisjes!

12 opmerkingen:

  1. Prachtig!! Onbekend talent, dat mazen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. merk je hoe makkelijk het is?! Is mooi geworden joh! Veel poppen-dinsdag-plezier!
    groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je maar hé Akkelien, dat het best wel meevalt mazen. Je hebt het prachtig gedaan. Nu nog haartjes en ze is af.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat goed gelukt !! Veel beter dan de ingebreide oogjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh, wat ontzettend knap gedaan!
    Ik vind haar nu al prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pipi wordt knap hoor! Ze heeft echt ondeugende oogjes gekregen en het is je perfect gelukt meid! Zo zie je maar, het valt wel mee, ik maas zelfs liever de ogen nu dan ze te breien ondertussen. Ook dit wordt een dot van een meisje, een ware verleidster!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw dat gaat best goed een gezichtje mazen, dat moet ik onthouden voor mijn poppen.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aaah het gezichtje is zo leuk geworden! Knap gedaan. Nu nog een mooi pruikje, het gaat helemaal goed komen met pipi!

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig en zie haar eens blij kijken met haar mooie ogen.....goed gedaan hoor en dat wist ik wel dat het zou lukken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oww wat leuk.. je ziet de pop steeds blijer gaan kijken!!!!

    BeantwoordenVerwijderen