{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 12 september 2013

Lopende zaken (2)

Lopende zaken (2)


Hoe gaat het met de sokken? Niet zo goed eigenlijk. Ik heb al contact gehad met mijn hulplijn Rita (dit is haar blog), maar ik ben er nog niet uit. Wat is het probleem? Kijk, ik ben zover. Volgens de winkel kon er makkelijk een paar sokken uit één bol van 100 gram.....


.... maar er is nu nog maar ongeveer 39 gram over, en deze sok is nog niet klaar!

Met de sjaal voor Lydia ben ik nu net met de tweede bol begonnen.


Verder ben ik nog met heel wat dingen bezig, die ik nog niet allemaal wil laten zien. O.a. voor onze workshop bij Katrein Kunst aanstaande maandag, 16 september. En ik werk ideetjes uit voor pakketjes. Deze maand zijn er bijvoorbeeld pakketjes met patroon in de winkel van Katrein Kunst om zelf zo'n leuke fietszadelhoes te maken:


Genoeg te doen! 

Liefs van De Breimeisjes!

7 opmerkingen:

  1. ik vind je creaties prachtig mooi worden zeg! wauw!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je het been misschien iets te lang gebreid? Bij mij is het al een tijdje geleden dat ik nog sokken heb gebreid. Ik doe dit niet zo graag.
    En die sjaal, die is prachtig hé. En hij is nog niet af.
    Goed idee van die pakketjes voor de zadelhoes, ben al direct fan...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inmiddels brei ik ook niet zo graag meer sokken...:-( Als het niet gaat zoals je wilt, dan verlies je het plezier een beetje. Maar 't zal ooit vast wel goed komen, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Akkelien, hou vol meid! Je sokken moeten gewoon goedkomen! Wat sneu toch dat je zo ver woont, ik zou meteen naar je toe vliegen nu ik dit lees :) om te zorgen dat je weer plezier kreeg in sokken breien!
    Zou je toch niet zorgen voor een camera op skype?
    De sjaal is alweer zo'n prachtexemplaar!
    En de pakketjes voor de hoesjes zijn een supergoed idee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap sokken breien...pfff...dat lijkt me ook echt heel lastig:-)! Je bent lekker bezig in ieder geval met van alles en nog wat!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sokken breien heb ik 40 jaar geleden voor het laatst gedaan.. in ajour voor bij de gebreide jurkjes van mijn dochters.. maar sinds ze voor 5 euro per 10 paar te koop zijn.. brei ik ze niet meer !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, voor dat geld zou je het echt niet meer kunnen breien. Dit is op verzoek van iemand en aan materiaal gaat er dus al voor een aardig bedrag in!

      Verwijderen