{ 'anonymize_ip': true }

maandag 15 juli 2013

Zomerse sjaal

Zomerse sjaal


Voor de laatste handwerkavond voor de zomerstop hadden we wat zomerse ideetjes verzameld. We hadden o.a. het patroon van de vlindertjes mee dat we kennen van de website "blij met draadjes".


Ook wat patronen van zomersjaals. Ik had op de blog van Angeline, "mijn eigen plekkie", de Elise-sjaal gezien en was daar zelf al mee bezig (kijk hier). En op de blog van Rinske zag ik een hele mooie bloemensjaal, die had zij hier gevonden.
Daar kon ik wel wat mee:

Om een glazen potje: mooi sfeerlichtje!

Om een wijnfles: feestelijk versierd!

Zo is 't bedoeld: wordt dit mijn zomersjaal?
Absoluut een patroon met mogelijkheden! 
Zelf heb ik dus als zomerprojecten twee sjaals én de sokkenopdracht. Dat in ieder geval!

Liefs van De Breimeisjes!

2 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om je glazen flessen te versieren met een mooi haakwerkje. Nog veel succes met je vakantie werkjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je flesjes zijn mooi versierd zo Akkelien! En je hebt al weer aardig wat projectjes in je hoofd, net als ik merk ik.
    Succes ermee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen