{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 20 maart 2013

Workshop maart 2013

Workshop maart 2013


Maandag was er weer een workshop in de huiskamer van Katrein Kunst. Wij van De Breimeisjes bakken om de beurt iets lekkers voor bij de thee, maar deze keer nam Betty iets mee, omdat ze de volgende dag (gisteren dus) jarig was. Een heerlijke lemonyoghurtcake. Ik begreep dat het recept van pinterest komt. Het is beslist een aanrader! Heerlijk!

Als thema hadden we deze keer Pasen en de nieuwe frisse kleurtjes katoen, die Katrein in de winkel verkoopt, lagen ook op tafel. Toch kwamen er ook andere projecten op tafel. 

Granny's haken spreekt ook erg aan. Dat is zeker ook nog eens een leuk thema voor zo'n avond!

Dit dekentje voor een kinderwagen is bijna klaar! Ik had op de blog van Wieke gevonden hoe je ze handig aan elkaar haakt.


En er werden bloemetjes gehaakt. Zoals je ziet ligt er een tijdschrift van Molly Makes op tafel. De Engelse versie. Sinds dit jaar is dit tijdschrift ook in het Nederlands! Leuk! O.a. te koop bij Katrein. Veel inspiratie én patroontjes! 

Onze volgende workshop is op 8 april. Wij hebben er al zin in! Ik geloof dat er nog een paar plekjes leeg zijn. Aanmelding kan via Katrein, kijk hier voor haar contactadres.

Liefs van De Breimeisjes!

5 opmerkingen:

  1. Wat zien die workshops er toch altijd zo gezellig uit. Het boekje Molly makes, ken ik niet. Weeral ondervonden dat er meer magazines in Nederland te koop zijn dan bij ons. Hier volgen ze een paar jaar later wel...
    En dat winkeltje van Katrien, ook al zo wauw. Ik denk dat ik in het verkeerde land ben geboren.(zucht) Goed dat je ons toch laat meegenieten. Ben ik er toch een klein beetje bij...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat toch alle leuke workshops zo ver weg zijn, hier in de buurt lees ik er nooit iets over. Het ziet er zo leuk uit, zou best ook eens er heen willen
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lemon-yoghurt, klinkt lekker en weer crea bea bezig geweest zie ik! gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O lieven mensen het is een feest om met de Breimeisjes te werken....het jammer is alleen dat we nu weer 3 weken moeten wachten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er altijd zo leuk uit daar bij jullie :) je krijgt echt zin om te handwerken als je dit ziet!
    En succes hebben jullie, dat staat vast!
    Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen