{ 'anonymize_ip': true }

maandag 4 maart 2013

Raam (3)

Raam (3)


Dit weekend had ik heel veel views én een volger erbij! Zo leuk! Nu vind ik het nog belangrijker om een blogje te plaatsen en maandag is momenteel "raam-dag". Ik had bloempotten beloofd vorige week. Nu heb ik een hele drukke week gehad, door de workshops, en daar bovenop nog eens een druk weekend! Gisteren was mijn vader jarig en morgen is mijn zoon jarig én mijn broer! (Sommige dingen vallen niet te plannen, hé...). De familie was door mijn ouders gisteren uitgenodigd voor een lunch in een restaurant, omdat ze zelf 's avonds een optreden hadden als schoonrijders in klederdracht (in Nijmegen!). Na de lunch gingen broer en zusje met hun gezinnen met ons mee en nog wat vrienden, waaronder het andere Breimeisje, kwamen ook vast de verjaardag van zoon vieren. Heel gezellig! 

En dus is er nog maar één pot klaar: 


Ik ben wel met de tweede bezig, en het zou in pricipe wel moeten lukken om de bloempotten dan deze week klaar te krijgen. Ik ga mijn best doen! 
Ik had er een leuke steek voor gevonden, de patroongordelsteek (steek 021 uit De Breibijbel), een leuk en makkelijk boordpatroon waarbij je eigenlijk alleen recht breit. Ik zal volgende week even een detailfoto maken.

Nu moet ik m'n best doen om wat aan m'n "dinsdag-poppendag" te doen, want daarmee ben ik ook niet erg opgeschoten. Er is namelijk ook nog een projectje, een soort van "neverending story", dat zit beslist niet mee. Daar volgt zeker een blog over, maar dan wil ik eerst verder zijn.

Morgen is zoon dertien jaar. Waar blijft de tijd! Nog even en hij gaat rijlessen nemen! 


Liefs van De Breimeisjes!

5 opmerkingen:

  1. Waarom worden wij moeders toch zo sentimenteel als onze zoons jarig zijn. En dat betert niet hoor Akkelien. Mijn zoon gaat deze zomer 24 worden en ik blijf dan nog altijd zo sentimenteel, als toen dat die geboren was. 't Is dat we ze zo graag zien hé.Ik wens hem morgen zelf wel proficiat op zij eigen blog. Dat zal die wel leuk vinden hé.
    Ondanks je drukke week(end) toch nog een bloempot af! Goed hé. Hoe is het geweest met de workshop. Zal wel lekker druk geweest zijn zeker. Ben benieuwd...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, kinderen worden spijtig genoeg groot, maar als ze echt helemaal groot zijn en de deur uit, is het ook leuk, dan krijg je een heel andere verhouding ermee. (ik spreek uit ervaring)
    Benieuwd naar je "poppenstand" morgen, en je bloempot is leuk aan het raam, het komt langzaam maar zeker helemaal in orde Akkelien!
    Je kan niet meer dan je best doen hé!
    Ook ik leef op een wat lager pitje momenteel :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inmiddels heb ik besloten morgen nog niks over de pop te bloggen. Ik heb nauwelijks vooruitgang geboekt. Dus even een tussenblogje ;-)

      Verwijderen
  3. Alvast veel plezier gewenst voor morgen en gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat wordt een verjaardags feestje polonaise met zo veel jarige in de familie. Tja de tijd vliegt hoor, mijn dochter is 19 en heeft al plannen om uit te vliegen.
    Leuke bloempot heb je alvast gemaakt, de rest volgt........
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen