{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 19 december 2012

Kerstkaarten

Kerstkaarten

De kerstkaarten komen hier al weer enige tijd binnen en die van ons zijn nog niet klaar! Ik hoop ze vandaag op te kunnen halen. Het is bij ons meestal een foto, de kerstkaart. 
Vorig jaar kreeg ik, wel wat laat, een goed idee. Helemaal in hét thema van 2011, ik heb namelijk wild gebreid voor de kerstkaart. Natuurlijk niet voor iedereen een breiwerkje, daar had ik sowieso geen tijd voor, want ik bedacht dit pas in december.... Toen het breiwerk klaar was, heb ik het tegen de schutting gespijkerd en daar hangt het nog steeds. Ik maakte een foto en familie en vrienden kregen een fotokaart: 


De kaart van dit jaar is heel anders, maar ik ben nog aan het denken, hoe ik mijn wilde breiwerk zal opwaarderen. Haal ik die laatste 2 eraf en maak ik er een 3 op of brei ik een los lapje met een 3 erin? 
Ik vind 't in ieder geval nog wel leuk genoeg om te laten hangen. Meer wild brei- en haakwerk is te zien op de website van De Breimeisjes, bijvoorbeeld hier.

Nog heel even, dan is het kerstvakantie. Ik neem de weekenden al vrij van het bloggen (al mag ik nog wel graag kijken en lezen :-)). Mijn voornemen is om in de vakantie ook wat minder tijd aan blogspot te besteden. Ik weet niet of het lukt natuurlijk, want wat is dit leuk!

Liefs van De Breimeisjes
www.debreimeisjes.nl

4 opmerkingen:

  1. Leuk idee om zo'n kerstkaart te maken, lukt me misschien ook nog op de valreep??
    Ja, dat bloggen, dat werkt verslavend moet ik zeggen, ik ga toch graag elke dag eens piepen bij mijn "inspiratiebronnen" moet ik zeggen.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vast nog Rita! Jij hebt verder ook helemaal geen handwerkjes liggen toch? ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een leuk idee. Een streepje door de laatste 2 en "verbeteren" met een 3?

    groetjes,
    Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben al bezig met iets. Als het klaar is, komt er uiteraard een foto op de blog!

      Verwijderen