{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 27 november 2012

Hoesje (2)

Hoesje


Vorige week ging mijn blog over hoesjes. Ik vertelde al dat mijn zoon een nieuwe wilde, c.q. nodig had. De inspiratie voor dit hoesje vonden we op de blog van Jacq. Dat leek mijn zoon wel wat. Nu heeft Jacq het hoesje gehaakt en ik wilde het graag breien. Ik heb dit hoesje niet rond gebreid, omdat ik één kant van het hoesje in een tweekleurig motiefje wilde maken. Op de volgende foto is goed te zien (denk ik) hoe de basis van het hoesje is.




Op het gele gedeelte heb ik met behulp van de aanwijzingen op de blog van Jacq het Ninja-gezicht gemaakt. Ik heb het hoesje dicht gehaakt en langs de bovenkant ook nog een randje vasten gehaakt. Met klittenband is de sluiting gemaakt.




Met dank aan de leuke blog van Jacq, voor de inspiratie! En dankzij Sinterklaas heeft mijn zoon het hoesje in z'n schoen gekregen. Dat was weer een mazzeltje!
Meer hoesjes van De Breimeisjes vind je hier en hier!

Liefs van De Breimeisjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten